Fotockholm Photography

Fotockholm Photography
Wedding Photography Sweden , Bröllopsfotografering i Sverige

fredag 1 juli 2011

Helena & Joakim / Bröllopsfotografering i Nyköping


One more lovely saturday as usual ! Sun is shining and Swedish summer has been showing its best side with all colours and the fragrance of flowers ! I photographerad a really beautiful wedding couple Helena & Joakim in Nyköping . Nyköping is located on the coast an hour south of Stockholm. Its proximity to the major cities of Europe via Stockholm Skavsta Airport, to the archipelago and the cultural landscape of Sörmland make Nyköping an attractive place to live. I was so glad that they chosed me and i had all day with me shoot of their unforgettable memories ! I was with them from morning until the night and i had really great time with them ! Take look at their pictures ! For more pictures klick here !

En underbar lördag solen skiner och svenska sommaren har visat sig på sin bästa sida med alla färger och doften av blommor! Jag fotograferade ett riktigt vackert brudpar Helena & Joakim i Nyköping. Nyköping ligger vid kusten en timme söder om Stockholm. Närheten till de stora städerna i Europa via Stockholm Skavsta flygplats, till skärgården och det kulturella landskapet i Sörmland gör Nyköping till en attraktiv plats att beöska och fota. Jag var så glad att de valde mig och jag hade hela dagen på mig för att fota och ge dem oförglömliga minnen! Jag var med dem från morgon till natt och jag hade riktigt bra tid med dem!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar